Przejścia Graniczne w Polsce wschodniej, Rosja, Bezledy, Grzechotki, Gołdap, Gronowo, czat

Przejścia Graniczne w Polsce wschodniej, Rosja, Bezledy, Grzechotki, Gołdap, Gronowo, Czat, Kamery

Automatyczne odświeżanie zdjęć !
Automatyczne odświeżanie zdjęć !
powiększ widok

NA ŻYWO
POWIĘKSZ WIDOK <<
powiększ widok

Informacje z przejść granicznych:

Osób na stronie: 3
ja29.08.14 9:22@cora - to trzeba jechac a nie czekac do wieczora i robi sie kocioł po południu jada ludzie którzy pracuja i w dzien nie moga jechac
hihi29.08.14 9:17witam,kto dzis na dniu???
paula29.08.14 8:23Kto dziś na zmianie ?
cora29.08.14 8:10taka kolejka to piekny widok
cora29.08.14 8:09szkoda ze dopiero jutro moge jechac
aga29.08.14 8:01napiszcie kto ma nocną zmianę?
edek29.08.14 6:46jak tam kolejka bo kamera przyciela mi sie
Viktor 29.08.14 6:15no urocza tylko czekać jak Ci powrózy
ta
Cyganeczka hahahah
Zobte29.08.14 6:14Witam. Koledzy dokąd kolejka?
milusinski29.08.14 5:25cyganeczka chyba przychorowala,bo kaslala i smarkala,ale mimo to jest urocza kobieta :D
er29.08.14 4:51jak dlugi wjazd gdzie sie zaczyna kolejka
werwa29.08.14 1:50aktualnie pudzian na autobusach, polski gołąbek, ruski cyganka
qwe29.08.14 1:34polski pudzian ruski cyganka na kanale czarnuchy wyciagaja co do paczki
iinka29.08.14 1:19@reee - od polskiej celnicy
reee29.08.14 1:11do kad kolejka na wjazd??
,,,29.08.14 0:24mam pytanie gdzie jest dobra ropa
zeus28.08.14 23:03koledzy kto na pasach,a kto na kanale? ktoś wie? z gory wielkie dzieki
karotka28.08.14 22:57o ludzie jak ja dawno tam nie byłam...
mimi28.08.14 22:55kolejka tylko na wjezdzie reszta pusta@fgh -
mimi28.08.14 22:49@radzio - na polskim pudzian reszty niewiem
radzio28.08.14 22:48koledzy kto na pasach,a kto na kanale? z gory wielkie dzieki
fgh28.08.14 22:14Na wyjezdzie dluga kolejka czy tylko na wjezdzie sie slimacza?
nbu28.08.14 22:13@fgh - z7godzin
fgh28.08.14 22:13ile czasu na wjazd i wyjazd trzeba?
adi28.08.14 22:09są czarnuchy?
hyc28.08.14 21:40to już tam taka bieda że nawet kluczy nie mają
hyc28.08.14 21:38@jaś - niegadaj pod****ł ci klucz a to łajza
jaś28.08.14 21:34nie wiem ale wzial ze skrzynki i poszedl
az28.08.14 21:2617stki ?
az28.08.14 21:26a co on ma do Twoich kluczy ?
az28.08.14 21:26jak to inteligent mogl CI cos zabrac?
Zasad28.08.14 21:13@ngx - Dzięki kolego!
xxx28.08.14 21:12chyba i love you
ngx28.08.14 21:07@Zasad -
Mysle ze teraz kurs by zszedł w 3.5h, jesli kacapki by robili jak należy na wjazd a na wyjazd nie było zawalono
Zasad28.08.14 21:04@ngx - Wiem, od lat się jeździ. Ale wolałbym teraz jechać. Pies mnie nie interesuje. Muszę na 8.00 do pracy dojechać. A o 3.00 jak pojadę, a wolno będzie schodzić to du.a. Kiedyś jak po dziesiąt godzin się stało, to nie było problemu. Teraz mam nowego szefa. A to ch.j jest w sprawach spóźnień.
ngx28.08.14 20:57wkretara z aresem
ngx28.08.14 20:56@Zasad -
To zależy od zmiany rusków, zazwyczaj na początkach zmiany kazda dobrze robii, generalnie wolał bym jechać 2-3 w nocy, wtedy mniejszy ruch, celnicy nie trzepią tak, teraz generalnie zdarza sie tak ( na tej zmianie co ma teraz nocke) że na początkach zaczęcia roboty chodzą z psem po pasie
Zasad28.08.14 20:52@ngx - Wiesz może jak to się rusza na wjeździe? Na kamerach tak trochę ślimaczo na wjeździe. Warto teraz jechać czy nad ranem?
Zasad28.08.14 20:48Wykaraskał się chyba, bo koledze wierzę. Jeździ od początku istnienia granicy. Nie w ciemię bity.
ngx28.08.14 20:47@Zasad -
nie mam pojęcia, nie widziałem ani nic nie słyszałem
Zasad28.08.14 20:46@ngx - Serdecznie dziękuję, a nie wiesz czy to prawda, że dziawer jest już na przejściu? Czy to plotki? Kolega jeżdżący od lat mówił, że widział go osobiście. Twierdzi, że się nie myli.
ngx28.08.14 20:46@Zasad -
i oczywiscie zapomniałem o węgorzewiance
ngx28.08.14 20:44@Zasad -
tak jak pamietam, to gołąb, kudłąty, zezak, garsija 2, cyganka, ruda nowa,
Zasad28.08.14 20:43Podobno Wojtek wrócił, nasz kochany kolega
12328.08.14 20:42@staś - intiligent to czarnoch co ma bialego labradora, jak moze byc na awtobusowim pasie
Zasad28.08.14 20:41@ngx - Mało jeżdżę ostatnimi czasy. Sprecyzuj kolego kto tam jest. Często się mieszają
ngx28.08.14 20:40@Zasad -
węgorzewo
jaś28.08.14 20:390 23.20 wracałem
jaś28.08.14 20:39Mi wziął 17-tke ;(
jaś28.08.14 20:38Inteligent to ten co zabiera np klucze?
Zasad28.08.14 20:36No i jak to dziś idzie? Chiałbym się wybrać nocą
staś28.08.14 20:36ja widziałem we wtorek w nocy był na autobusowym około 6 rano
Zasad28.08.14 20:36Oj,, dawno mnie tu nie było. Dupków jednak dalej nie brakuje. Koledzy
z dawnych lat możecie podrzucić kto dziś na zmianie nocnej?
12328.08.14 20:35no to w koncu ktosz widzial tego intiligenta czy nie?
error28.08.14 20:32 a ty pedał to sam jestes jak sie nie umiesz wyrazac
error28.08.14 20:32 chce wiedziec i tyle
error28.08.14 20:31wlasnie to nie ras
12328.08.14 20:29@kaka - czemu tak sie bulwersojes?
12328.08.14 20:28@kaka - co za ****
kaka28.08.14 20:24@123 - a kogo to k***a obchodzi jak zakochałeś sięnim to popytaj o adres i się z nim umów
ddd28.08.14 20:21glupoty piszecie o Madzi,ona wczoraj byla na kierunku do Rosji
ngx28.08.14 20:20@xxx -
za tęgi też nie jest, pierwsze moje skojażenie
magda28.08.14 20:19sa dzis czarnochy?
W1128.08.14 20:11to jak?
W1128.08.14 20:11po lekkim tuningu
...28.08.14 20:10Jak na granicy ?
12328.08.14 20:08czy ostatnio ktos widzial intiligenta? on juz wrocil do pracy?
W1128.08.14 20:0850000zł
xxx28.08.14 20:07za ile rubli te porshe
xxx28.08.14 20:06no cos ty to nie ras ras maze 180 cm jest normalnej budowy
W1128.08.14 20:06sprzedam porshe911
ngx28.08.14 20:05@error - RAŚ
xxx28.08.14 20:01res wegorzewo pudzian golabek itd.
Res28.08.14 19:57Z góry dzięki
Res28.08.14 19:57Kto dziś na noc drodzy turyści
error28.08.14 19:45 kojazysz kto to jest
error28.08.14 19:44o celnikow co na pasach robia
rs28.08.14 19:44@error - ale o czarnuchów ci chodzi czy celników co na pasach robią???
j2328.08.14 19:43no to jak na powrocie
error28.08.14 19:42 czarne krecone włosy
gość28.08.14 19:4200.87
error28.08.14 19:41szczupakowaty
error28.08.14 19:41taki chudziutki
oi28.08.14 19:41ile rubelek dziś
error28.08.14 19:40mysle ze to zielony celnik bo na pasach robi
rs28.08.14 19:38@error - ale o czarnucha ci chodzi czy o zielonego celnika?
no 28.08.14 19:36na smiernovie czy przy granicy lepiej tnkować ropę?
error28.08.14 19:33powiedzcie co to za celnik chudy z 1,70 czarny i krecone włosy
gty28.08.14 19:33@rs - tak jest kolego
rs28.08.14 19:33a ta madzia to jak się nie myle to z PGRu ale teraz w gołdapi mieszka tak???
rs28.08.14 19:32@gty - serio?
gty28.08.14 19:32koniec mc to muszą normę mandatową wyrobić
error28.08.14 19:31pomoze ktos mi na nie odpowiedziec
error28.08.14 19:31hej chłopacy mam pytanie
diana28.08.14 19:28@ewa - to która taka mądra wczoraj ciągała tak na osobistą i za 2 paczki mandat?
gty28.08.14 19:27teraz jeszcze Madzia pegerówa dołączyła do nich
edw28.08.14 19:26@diana - ciekawe jaki mandat za taka ilosc
abc28.08.14 19:19@123 - wszyscy mają go w d***e
ewa28.08.14 19:18@diana - wczoraj koleżanko ciągali kobiety na osobistą że szok.Za dwie paczki mandaty pisali.
W1128.08.14 19:17jaka zmiana??
diana28.08.14 19:16@diana - tak
diana28.08.14 19:00czy ktoś wie czy wczoraj na dziennej zmianie była nowa ruda???
12328.08.14 18:42czy ktosz widzial intiligenta ostatnio??
12328.08.14 18:41sa czarny?
add28.08.14 17:54@zoom - po kolei na dzien po olei: węgorzewo,rudy,smutny,karramby
Zapamiętajcie to sobie:D System zmian. Dzisiaj-dzien,jutro-noc. Zmiana się powtarza co 4 dni. !!!
werwa28.08.14 17:38ta nowa ruda to powinna ciągle siedzieć na papierach... ooo takie jest moje zdanie...
werwa28.08.14 17:38a dziś na noc będzie nowa ruda? ona nie na urlopie?
gggg28.08.14 17:33jaka kolejka na powrot
czesio28.08.14 17:23jutro dzień smutny krety kobra druciak siwy z ełku ruda stara
zoom28.08.14 17:21kto na dniu jutro?
j2328.08.14 16:53jak z tym powrotem
ciesiek28.08.14 16:49..
ciesiek28.08.14 16:46@rs - dzieki:-D
rs28.08.14 16:45@ciesiek - gołąbek, pudzian,nowa ruda chyba, węgorzewianka zezowaty garsija2
wow28.08.14 16:45wow jaka koleja
??28.08.14 16:44??
ciesiek28.08.14 16:43kto ma dzisija nocke??
garsija28.08.14 16:41jak ruscy robia ?
sara28.08.14 16:41nie normalna jest ta nowa ruda, zlasowana głowke ma
sara28.08.14 16:40@jkl - ok dzięki
jkl28.08.14 16:37@sara - tak jest na jej zmianie
jaro28.08.14 16:34kto ma dzis noc??
master28.08.14 16:31jest jakas kolejka na powrot?
sara28.08.14 16:29odpowie mi ktoś???
sara28.08.14 16:10wie ktoś czy nadal Nowa Ruda jest na zmianie węgorzewa???
hh28.08.14 15:47Jaka kolejka na wyjezdzie?
11128.08.14 15:42sa czarnochy i pies?
...28.08.14 15:35to ciekawe cze beda dzisiaj ...
kaktus28.08.14 15:30burton i allur był wczoraj na bc
jack28.08.14 15:29jest piesel?
pp28.08.14 15:27dobrą ropkę to gdzie znajde u rusków ?
...28.08.14 15:22a compliment burton allura ?
nnmm28.08.14 15:21lify były
😄28.08.14 15:17*slimy
😄28.08.14 15:17cześć wszystkim wiecie może czy cienkie śpimy miętowe są na BC ?
nnmm28.08.14 15:17@gość - a to że duży silnik moc ma większą i nie odczujesz czy to 95 czy 92 sam jeżdżę autem co ma 330 koni i nie widzę różnicy w spalaniu między 92 a 95
...28.08.14 15:14oki dzieki bardzo a wiesz moze czy sa juz cienkie na bc ?
kaktus28.08.14 15:07a kto jeszcze okaże się o 20
kaktus28.08.14 15:06@... - gołąbek pudzian cyganka
kaktus28.08.14 15:04na dzień dzisiaj rudego zmiana
TylkoPytam28.08.14 15:03kaktos wiesz moze kto dzisiaj na dzień ?
...28.08.14 15:03kaktus - a mozesz dokladnie powedziec kto robi na zmianie wegorzewa ? Dawno nie bylam i troche juz sie pogubilam z tymi zmianami
kaktus28.08.14 15:01dzisiaj nockę ma węgorzewo
,,,28.08.14 14:54Witam wiecie moze kto ma dzisiaj nocke ?
TylkoPytam28.08.14 14:46Witam, może mi ktoś powiedzieć kto dzisiaj ma zmiane ?
b328.08.14 14:34jaki zbiornik ma vw Sharan?
gość 28.08.14 14:34rozkaz
kracg28.08.14 14:30nastepnym razem sprobuj napisac bez bluzgow i wyzwizk
gość 28.08.14 14:29ja się nie unosze tylko napisałem jak to jest z jakością paliwa do spalania na 100/km

Skradziony we Francji Volkswagen Crafter odzyskany przez SG

Wczoraj na drodze w okolicach Młoteczna w gm. Braniewo funkcjonariusze Straży Granicznej zatrzymali kradziony samochód marki Volkswagen Crafter, wart ok. 55 tys. zł . Po południu patrol Straży Granicznej zatrzymał do kontroli nadjeżdżający samochód. Podczas sprawdzania i weryfikacji dokumentów okazało się, że pojazd figuruje w bazie danych jako utracony na terenie Unii Europejskiej. Kierowcą skradzionego we Francji Volkswagena Craftera był Rosjanin. Wartość rynkowa pojazdu to ok 55 000 zł.

Papierosy bez akcyzy za ponad 165 tys. zł

25 sierpnia funkcjonariusze Nadbużańskiego Oddziału SG ujawnili i zabezpieczyli papierosy bez polskich znaków skarbowych akcyzy o wartości ponad 165 tys. zł. Podczas kontroli drogowej w m. Barbarówka (pow. chełmski) funkcjonariusze SG zatrzymali 30-letniego Polaka, który przewoził w samochodzie marki Volkswagen Transporter wyroby tytoniowe bez polskich znaków skarbowych akcyzy. Zabezpieczono 280 tys. sztuk papierosów różnych marek. Tuż przed zatrzymaniem kierowca samochodu na widok funkcjonariuszy gwałtownie przyspieszył i stracił panowanie nad pojazdem. Uderzył w przydrożne ogrodzenie, wysiadł i próbował uciec. Mężczyznę zatrzymano.

Wieźli worki z krajanką tytoniową

21 sierpnia, podczas kontroli drogowej w Biskupcu Reszelskim (woj. warmińsko-mazurskie), funkcjonariusze Warmińsko-Mazurskiego OSG ujawnili 600 kg krajanki tytoniowej bez polskich znaków skarbowych akcyzy. Wartość zabezpieczonego towaru to 354 tys. zł. Do kontroli drogowej zatrzymano samochód dostawczy marki Fiat. Po przeszukaniu pojazdu, w przestrzeni ładunkowej, znaleziono worki z 600 kg krajanki tytoniowej bez polskich znaków skarbowych akcyzy. Zatrzymano dwóch obywateli RP, w wieku 53 i 46 lat.

Odzież i galanteria z podrobionymi znakami towarowymi

21 sierpnia funkcjonariusze z PSG w Lipsku (Podlaski OSG) ujawnili odzież i galanterię z podrobionymi znakami towarowymi znanych firm. Zatrzymano 2 mężczyzn. Jeden z nich próbował wręczyć funkcjonariuszom około 2 tys. euro w zamian za odstąpienie od wykonywania czynności służbowych. Grozi mu kara pozbawienia wolności od roku do 10 lat. Zatrzymano również kierowcę przewożącego podrobiony towar. Trwają czynności wyjaśniające i szacowanie wartości zabezpieczonego towaru. Funkcjonariusze Podlaskiego Oddziału SG w tym roku zatrzymali już towar z podrobionymi zastrzeżonymi znakami towarowymi o szacunkowej wartości ponad 1 mln 170 tys. zł.